Become new person



Assalamualaikum, fuhhh habis berabuk blog apis ini, hihi. Lama juga la apis tak update blog ini. Rindunya apis pada kamu blog hihihi. Hari ini hari Selasa, 25/10/2011. SPM akan menjelma tak lama sahaja lagi. Pejam celik, pejam celik dah SPM sekejap sahaja masa itu berlalu. Back to tittle " BECOME NEW PERSON " apa itu ?? 


Tajuk itu membawa maksud yang " MENJADI ORANG BARU ". Yupss, apis akan bertukar menjadi orang baru setelah sekali gagal untuk bercinta. HAHAHAHA :D. Apis, apis, kau tu kecil lagi tak tahu apa itu cinta. Belajar la dulu ok :). From now apis akan pegang pada prinsip apis iaitu percaya yang cinta itu akan datang sendiri tanpa paksaan siapa-siapa :). Berbicara tentang cinta, wahh bunyinya indah tapi tiada siapa akan menduga pelbagai halangan dan rintangan yang akan ditempuhi oleh pasangan itu sendiri. Kadang-kadang cinta itu manis seperti madu dan kadang-kadang cinta itu pahit seperti peria. Setiap pasangan yang bercinta pasti akan memahukan kehidupan yang bahagia. Pasal apis, urmm banyak juga la memori pasal cinta. But i'm try delete all the memory of love. Termasuklah awak Miss.S.


From now, apis akan buang segala memori pasal awak. Apis dah malas nak pikir pasal masalah ini lagi. Dah penat. By the way, Miss. S terima kasih sebab buat apis merana, sakit, kecewa, dan tertunggu-tunggu. Terima kasih atas semua itu. At least ada hikmahnya jugakan. Baru apis kenal apa itu CINTA. Miss. S, awak dah jadi sejarah dalam hidup apis yang mungkin apis akan buang jauh tanpa menoleh lagi kearah awak. Sejarah tetap sejarah la apis. Apis wake up la. Jauh lagi la perjalan hidup kau. Cinta bukan boleh memimpin kau tapi pelajaran kau la yang akan memimpin kau. Kelak cinta itu pasti akan datang la, percaya la. From now, apis yang awak kenal bukan lagi apis yang dulu. But apis yang sekarang ini akan bangkit untuk kejayaannya pada masa hadapan. :)

Comments

Popular Posts