KAWAN


Kawan, pelbagai makna yang boleh di sama ertikan dengan kawan. Kawan itu umpama sebutir permata yang berada di tengah semak samun, penuh dengan ranjau yang berduri, carilah kamu permata yang terletak di celah semak samun iaitu kawan yang benar boleh dijadikan teman dan sahabat. Ermm, hari ini Apis nak cerita mengenai dua orang kawan Apis.


Yang pertama ini ialah, Eira Faziera. Kalau ada sesiapa yang nak add dia, klik je dekat nama dia ok. Eira, ermm nama dia macam sesuai je dengan orangnya. Dia ni agak kelakar la orangnya. HAHAHA. Dia ni selalu la kantoikan Apis kan, sebenarnya dia dengki dengan Apis, HAHAHA. Dia ni baik, tak sombong, tapi dia agak pemalu la orangnya. Dia ni pelik, HAHAHA, dia suka tengok cerita Tom and Jerry, HAHAHA. Macam budak kecil je dia ni, HAHAHA. Dia ni satu sekolah dengan Apis tapi lain kelas la, dia pandai, Apis pon pandai jugak tapi tak la pandai macam dia, heee :)

Yeahhh cerita pasal Eira Faziera sudah habis, now nak cerita pasal, seorang kawan Apis yang tersangatlah baik, dia lah yang buat blog Apis ni makin comel hihihi.


Yang ini pula namanya, Azie Mastura nak jumpa dia di Facebook, klik je nama dia ok :) dia ni memang baik. Dia juga menerima tempahan header, so kalau ada sesiapa yang nak tempah header, boleh la berurusan dengan dia ok. Dia ni baik sangat, sebab dah banyak bantu Apis pasal blog ni. Heeee, thankz kawan :D

Apis rasa, setakat ini, ini sahaja la story yang Apis ada. Nanti kalau Apis ada story lagi, Apis akan coretkan okey :) Apis sayang semua kawan Apis. Guys, thankz sebab jadi kawan Apis. Sahabat yang baik akan selalu mendoakan sahabatnya, Assalamualaikum :)


Comments

Popular Posts