Rahsia Allah

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera. Apis rasa, inilah kali pertama untuk tahun ini Apis post sesuatu pada blog Apis ini. Sebelum itu, Apis nak ucapkan ribuan terima kasih kepada Nas Afiqah kerana dia sudi untuk mempercantikkan blog Apis ini. Hari ini, Sabtu 28/4/2012. Ya Allah, cepat masa berlalu. Tak lama lagi keputusan UPU pon keluar, tak tahu la macam mana dengan nasib Apis. Kalau nasib baik dapat la, kalau tak ada rezeki, tak dapat lah. Tapi yang pasti, Apis dapat tawaran untuk ke Form 6.



Cantikkan gambar itu, tapi bukan itu yang Apis nak sampaikan. Apa yang Apis nak sampaikan ialah isi kandung gambar itu, " Everything happens for a reason. Allah know best. " Setiap apa yang berlaku tu ada sebabnya, kita sebagai manusia hanya mampu merancang, Allah yang menentukannya. Begitu jugalah seperti diri Apis ini, Apis hanya merancang yang terbaik untuk Apis. Semua orang pasti menginginkan yang terbaik untuk diri masing-masingkan, siapa yang tak nak berjaya dalam hidup sendiri.




Nas Afiqah, ermm Apis mintak maaf ye atas apa yang telah terjadi. Kalau boleh, Apis tak nak sakitkan hati sesiapa. Tapi Apis pon tak boleh tipu diri Apis, ermm Apis harap, kita boleh jadi sahabat baik ok. Apis tak nak kita gaduh-gaduh. Awak sudikan jadi sahabat Apis :)




Ermm setakat ini je la kot post Apis untuk kali ini, jika ada tersalah bahasa, terlanjur kata Apis mintak maaf ye. Assalamualaikum :)






Comments

  1. Alahai so sweet my bubu . kita still kwn kan. Btw aku tak kisah pun lah. pasal yang lama-2 tuu kita lupakan je lah okay. Buat kenangan pun cukup. Aku suka kwn nan kau :) kau ada dekat sisi aku mcm nih pun dah cukup ;)

    ReplyDelete
  2. Thankz dude :D kau seorang kawan yang baik. tak sia-sia aku kenal kan dan berkawan dengan kau kan :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts